مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی تابان
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی تابان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
Brand-Equity-یا-ارزش-ویژه-برند-(یا-ارزش-ناشی-از-برند)

Brand Equity یا ارزش ویژه برند (یا ارزش ناشی از برند)

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

Brand Equity یا ارزش ویژه برند (یا ارزش ناشی از برند)

ارزش ویژه برند یا Brand Equity به معنای ارزشی است که به دلیل وجود برند، به یک محصول یا خدمت اضافه می‌شود. این ارزش ناشی از ویژگی‌هایی است که برند در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند، از جمله شناخت، اعتماد، تفاوت و وفاداری به برند.

ارزش ویژه برند می‌تواند به عنوان یکی از معیارهای اندازه‌گیری موفقیت برند در نظر گرفته شود. این ارزش می‌تواند به دو صورت مالی و غیرمالی اندازه‌گیری شود. ارزش مالی بر اساس ارزش بازار برند و ارزش دارایی‌های برند اندازه‌گیری می‌شود، در حالی که ارزش غیرمالی شامل عواملی مانند شناخت برند، وفاداری مشتریان، تفاوت برند و اعتماد به برند است.

برای افزایش ارزش ویژه برند، شرکت‌ها می‌توانند از روش‌های مختلفی استفاده کنند، از جمله تبلیغات، ارتباطات عمومی، تجربه مشتری، طراحی بسته‌بندی، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش. به طور کلی، ساختن یک برند قوی و ایجاد ارزش ویژه برند می‌تواند به شرکت‌ها در رقابت با سایر رقبا کمک کند و به افزایش فروش و سودآوری کمک کند.

مرتبط نوشته ها

ریبرندینگ-در-سطح-واحدهای-استراتژیک-کسب-و-کار-یا-SBU-Rebranding
دیجیتال مارکتینگ

ریبرندینگ در سطح واحدهای استراتژیک کسب و کار یا SBU Rebranding

ریبرندینگ در سطح واحدهای استراتژیک کسب و کار یا SBU (Strategic Business Unit) به معنای تغییر نام، نمادها، طرح بندی،...

ادامه مطلب

ریبرندینگ در سطح شرکت یا Corporate Rebranding

ریبرندینگ در سطح محصول یا Product Rebranding

تفاوت بازسازی جزئی برند تا بازسازی کلی برند

نوشته‌ی بعدی
ارزش-ویژه-برند-به-چه-کار-می‌آید؟

ارزش ویژه برند به چه کار می‌آید؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

taban

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی تابان متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.