مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی تابان
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی تابان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
چهار-حسرت-مدیران-بزرگ

چهار حسرت مدیران بزرگ

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

چهار حسرت مدیران بزرگ

مدیران بزرگ همیشه به دنبال بهبود وضع موجودشان هستند و حسرتهایی دارند که اگر کاری را انجام می‌دادند یا نمی‌دادند، شرایط بهتری داشتند. در این مطلب، چهار حسرت مدیران بزرگ ذکر شده است.

اولین حسرت مدیران بزرگ این است که کاش بیشتر ریسک می‌کردند. برای رسیدن به موفقیت، لازم است که مدیران همواره روحیه ریسک پذیری خود را حفظ کنند. درآمد بالقوه یک کسب و کار در بلندمدت ارتباط مستقیمی با میزان ریسک پذیری مدیران ارشد آن دارد.

دومین حسرت مدیران بزرگ این است که کاهش در استخدام‌هایشان بیشتر دقت می‌کردند. مدیران بزرگ باید برای رسیدن به موفقیت، به دنبال استخدام افراد با تجربه و مهارت باشند.

سومین حسرت مدیران بزرگ این است که کاش بیشتر به مشتریان و مصرف کنندگان توجه می‌کردند. مدیران بزرگ باید به مشتریان خود توجه کافی را دا شته باشند و نیازهای آنها را بشناسند تا بتوانند بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند.

چهارمین حسرت مدیران بزرگ این است که کاش بیشتر به توسعه فردی خود توجه می‌کردند. مدیران بزرگ باید به توسعه فردی خود و به روزرسانی دانش و مهارت‌های خود توجه کنند تا بتوانند با تغییرات روز دنیا همراه شوند و به موفقیت بیشتری دست یابند.

در نهایت، باید توجه داشت که موفقیت و رسیدن به جایگاه قابل احترام، فرایندی سخت و پر از ریسک است و مدیران بزرگ باید همواره به دنبال بهبود وضع موجودشان باشند و از حسرت‌های خود برای بهبود شرایط استفاده کنند.

برچسب ها: حسرت‌ های مدیران

مرتبط نوشته ها

شاخص‌ها-مدیریت-هم-کهنه-می‌شوند-و-نیاز-به-بازنگری-دارند
مدیریت و کارآفرینی

شاخص‌های پرآوازه و میان تهی در مدیریت

شاخص‌های پرآوازه و میان تهی در مدیریت مدیریت یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر سازمان است. مدیران با ارزیابی...

ادامه مطلب

شاخص‌های پیش بینی کننده و نقش آنها در تحلیل سیستم‌ها

تفاوت شاخص های عملکردی و عملیاتی

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)

نوشته‌ی بعدی
چهارده-نکته-دمینگ

چهارده نکته دمینگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

taban

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی تابان متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.