مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی تابان
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
مجله اینترنتی تابان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران
آمیخته-بازاریابی-خدمات-(۷P)

آمیخته بازاریابی خدمات (۷P)

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

آمیخته بازاریابی خدمات (۷P)

آمیخته بازاریابی خدمات (۷P) یک روش برای بازاریابی خدمات است که شامل هفت عنصر کلیدی است. این عناصر شامل محصول، قیمت، مکان، تبلیغات، فرآیند، افراد و دلالت است. این روش بازاریابی برای ایجاد مزیت رقابتی برای خدمات شما و بهبود تجربه مشتریان ارائه می‌شود.

اولین عنصر آمیخته بازاریابی خدمات، محصول است. این شامل خدماتی است که شما ارائه می‌دهید و ویژگی‌هایی که آنها دارند. مثلاً، چه خدماتی شما ارائه می‌دهید؟ چه ویژگی‌هایی دارند؟

دومین عنصر، قیمت است. قیمت خدمات شما باید بازار رقابتی باشد و باید با ارزش خدمات شما همخوانی داشته باشد. همچنین، شما باید برای مشتریان خود قابل دسترس باشید و انعطاف‌پذیری در قیمت خدمات خود داشته باشید.

سومین عنصر، مکان است. این شامل محل ارائه خدمات شما، محل فروش و یا محل دفتر شما است. شما باید محل خدمات خود را برای مشتریان خود به راحتی قابل دسترسی کنید.

چهارمین عنصر، تبلیغات است. شما باید از کانال‌های مناسبی برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنید تا بتوانید به مشتریان خود رسیدگی کنید. هر کانال تبلیغاتی باید اهداف ویژه خود را داشته باشد.

پنجمین عنصر، فرآیند است. این شامل فرآیند ارائه خدمات، فرآیند خرید مشتریان، فرآیند پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. شما باید فرآیند خود را به گونه‌ای بهبود دهید که تجربه مشتریان بهتر شود.

ششمین عنصر، افراد است. این شامل افرادی است که خدمات شما را ارائه می‌دهند، از جمله کارکنان و مدیران شما. شما باید به کارکنان خود آموزش دهید تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

و نهایتاً، هفتمین عنصر، دلالت است. این شامل برندینگ، نام تجاری و شناسایی برند شما است. شما باید برای خدمات خود یک برند قوی ایجاد کنید و آن را به مشتریان خود معرفی کنید تا بهشته مشتریان اعتماد داشته باشند.

مرتبط نوشته ها

ریبرندینگ-در-سطح-واحدهای-استراتژیک-کسب-و-کار-یا-SBU-Rebranding
دیجیتال مارکتینگ

ریبرندینگ در سطح واحدهای استراتژیک کسب و کار یا SBU Rebranding

ریبرندینگ در سطح واحدهای استراتژیک کسب و کار یا SBU (Strategic Business Unit) به معنای تغییر نام، نمادها، طرح بندی،...

ادامه مطلب

ریبرندینگ در سطح شرکت یا Corporate Rebranding

ریبرندینگ در سطح محصول یا Product Rebranding

تفاوت بازسازی جزئی برند تا بازسازی کلی برند

نوشته‌ی بعدی
آمیخته-بازاریابی-۵P

آمیخته بازاریابی ۵P

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

taban

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی تابان متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.